MOBILNY URZĘDNIK POMOŻE SENIOROM I OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- kategoria:
- Aktualności
Urząd Miejski w Kłobucku postanowił wyjść naprzeciw potrzebom osób starszych oraz niepełnosprawnych i wprowadzić od 2 marca usługę „Mobilny Urzędnik”.
Jest ona skierowana do mieszkańców Gminy Kłobuck, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w siedzibie urzędu.
O pomoc "Mobilnego Urzędnika" można wystąpić na kilka sposobów:
- telefonicznie – (034) 3100150, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 14.00;
- wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: ;
- poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny).
Zgłoszenia będą obsługiwane w każdy wtorek w godzinach 10.00 - 14.00 w kolejności ich przyjęcia. Pracownik odpowiedzialny za wykonanie usługi skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla niego termin wizyty.
W ramach wizyty: udzieli pomocy w wypełnieniu dokumentów, przyjmie wypełnione i podpisane dokumenty i dostarczy je w zamkniętej kopercie do sekretariatu w Urzędzie w dniu ich otrzymania.
Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Gminy Kłobuck.
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
tekst zarządzenia - skan | 20-02-26 13:39 | 1.07MB | pobierz plik: tekst zarządzenia - skan | |
jpg | plakat.jpg | 20-02-26 13:40 | 850.47KB | pobierz plik: plakat.jpg |