do góry
Strona główna Aktualności

MOBILNY URZĘDNIK POMOŻE SENIOROM I OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

26 Luty 2020
kategoria:
Aktualności

 

Urząd Miejski w Kłobucku postanowił wyjść naprzeciw potrzebom osób starszych oraz niepełnosprawnych i wprowadzić od 2 marca usługę „Mobilny Urzędnik”.

Jest ona skierowana do mieszkańców Gminy Kłobuck, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w siedzibie urzędu.

O pomoc "Mobilnego Urzędnika" można wystąpić na kilka sposobów:

  • telefonicznie – (034) 3100150, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 14.00;
  • wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: ;
  • poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny).

Zgłoszenia będą obsługiwane w każdy wtorek w godzinach 10.00 - 14.00 w kolejności ich przyjęcia.  Pracownik odpowiedzialny za wykonanie usługi skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla niego termin wizyty.

W ramach wizyty:  udzieli pomocy w wypełnieniu dokumentów, przyjmie wypełnione i podpisane dokumenty i dostarczy je w zamkniętej kopercie do sekretariatu w Urzędzie w dniu ich otrzymania. 

Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Gminy Kłobuck.

kategoria: Powiązane pliki [2]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
pdf tekst zarządzenia - skan 20-02-26 13:39 1.07MB pobierz plik: tekst zarządzenia - skan
jpg plakat.jpg 20-02-26 13:40 850.47KB pobierz plik: plakat.jpg